måndag 12 juli 2021

Pandemin

Vem trodde att corona/covid-19 skulle hålla i sig i flera år? Jag tänkte att det blir nog som svininflensan, några månader. 

Jag vill inte säga att jag blivit svårt drabbad av pandemin. Jag har jobb, jag hade covid-19 innan midsommar 2020 med bara feber. 
Det jag tyckt varit jobbigast har varit alla snabbtester och jobba med munskydd. Att inte resa hur som helst har varit lite trist. 
Sambon har haft perioder med arbetslöshet, även om han haft sin tjänst.
Yngsta sonen har haft det tufft. Inget sommarjobb 2020, misslyckats med chalmerstudierna och sökt jobb i över ett halvår, men nu så! ♡ 
Både sambon och sonen har fått båda vaccinationssprutorna. Trots att jag hade corona så verkade det som att jag inte smittade dem. 
Pappa har också fått båda sprutorna. 

Jag längtar tills pandemin helt är över så jag kan krama mina vänner när vi ses. ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar