torsdag 22 april 2010

Första gången jag INTE är nöjd med 3!!!!!!!!!!!!!!!

Ibland kan man bli irriterad på lena röster som önskar en en trevlig dag när de verkligen jävlas med en...

Jag sa upp ett av mina abbongemang i slutet på februari. TRODDE JAG!!!!
Jag pratade med en person som sa att min bindningstid gick ut 9/5 och att det var tre månaders uppsägningstid dvs att mobilnumret skulle upphöra i slutet på maj.

Idag ringde jag till tre för att flytta min sms-tjänst. DET gick bra men sen när jag skulle kontrollera exakt datum då mitt ena abbonemang upphör så kunde de inte "se något" på datorn att den var uppsagd!!!

3:s kundtjänst är "snabb". De svarar på två minuter och det låter så lätt och käckt när de fixar allt på stört. Vilket de alltså INTE gjorde i slutet på februari. Jag fick reda på att det är ENBART abbonemangsavdelningen som kan avsluta ett abb. Varken 3-butiker eller andra avdelningar på 3 kan avsluta ett abb... Är jag sur?

ANDRA killen (tror han hette Sebastian) som jag pratade med idag tyckte jag var ovanligt ohyfsad. Han lyssnade inte på vad jag sa och avbröt mig. Gör man verkligen så?????? Oavsett omd et är kundtjänst eller abbonemangsavdelningen så kan väl lite hövlighet vara på plats???

Jaha...då får jag betala YTTERLIGARE månader... :-PPPPP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar