måndag 21 juli 2008

förlåt..

... kära blogg men jag har inte orkat med dig... så mycket har hänt bara under helgen... Jag har saknat dig och jag har tänkt på dig men jag har fullt upp med massa annat nu... Jag håller på att möblera om och jag har haft slutspurten på semestern.
Jag har haft en väldigt trevlig semester när allt kommer omkring. Jag har besiktat bilen som var en mer positiv upplevelse än vad jag var beredd på, jag har varit en dagstur till Danmark, en gång på Liseberg (då Rainbow störtade), ridit, varit två dagar i Linköping och sovit på hotell och åkt tåg, var på Bohus Fästning i lördags, varit på welshutställning i Kållared (utanför Örby), träffat trevliga människor, umgåtts med vänner, plockat jordgubbar hos pappa, åkt gocart, badat i havet, pysslat. Ja en massa trevlig saker...

Imorgon ska jag upp TIDIGT så snart ska jag krypa ner i sängen...

GODNATT kära blogg och läsare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar